CRO står for Konverteringsoptimalisering. En konvertering betyr ikke nødvendigvis et fullført salg. En konvertering kan være alle slags digitale berøringspunkter i din kundereise som kan måles, for eksempel nyhetsbrevregistrering, abonnementsregistrering, utfylling av kontaktskjema eller oppgradering av et produkt.
CRO er prosessen med å forstå hva som driver og motiverer brukere, samt avdekke barrierene for konvertering. Å ha en god forståelse av brukere er avgjørende for å forbedre brukeropplevelsen på ethvert nettsted. CRO er fokusert på å ta datadrevne beslutninger og minimere risikoen for feil gjennom å teste ulike løsninger.
Vi skreddersyr CRO-prosessen for å møte bedriftens behov og størrelse.
Optimaliser for suksess gjennom vårt CRO-program. Vi vil skreddersy CRO-programmet for å møte dine forretningsmål og bidra til å forbedre kundeopplevelsen gjennom analyser og AB testing.
Vi kan gjennomføre en atferdsanalyse og funnelanalyse, slik at du kan forstå brukerne dine bedre og identifisere friksjonspunkter i kundereisen. Vi kjører eksperimenter på nettsiden din for å finne ut hva brukerne dine respondere til!