Vi hjelper deg med å treffe kundene dine der de er. Sosiale medier gir en rekke ulike muligheter, og vi jobber strategisk og operativt for å utnytte disse. Vi kombinerer både kreativitet, data og teknologi for å hjelpe bedrifter med å oppnå det fulle potensialet av å være tilstede i de rette kanalene.
Vår erfaring er bred, og vi jobber med store kampanjer som strekker seg gjennom hele kundereisen på tvers av kanaler som Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, LinkedIn, Twitter og Pinterest. Vi rådgir på strategi og kanalvalg som passer din merkevare og dine mål.
I sosiale medier er det viktig med gode, målbare KPIer - nøkkeltall som bygger opp under det overordnede målet. Ved å etablere målene som en del av strategien, vil bedrifter kunne ha bedre effekt av det operative arbeidet og med det oppnå ønsket resultat.
I sosiale medier opplever man oppdateringer, justeringer og regler raskere enn de fleste klarer å følge med på i en travel hverdag, og vi forstår utfordringen med endringer og begrensninger man stadig møter på området. GDPR, iOS 14.5, cookies, tap av data, og sporing er alle oppdateringer og regler som gjør det mer utfordrende for merkevarer å annonsere på sosiale plattformer, og nettopp derfor er det så viktig å ha en dedikert ressurs som hele tiden følge med, optimaliserer og sørger for at planen og målene oppnås. Vi sørger også for at de til en hvert tid gjeldende regler blir overholdt og etterlevd.
Vår ekspertise tillater oss å utvikle skreddersydde strategier for å sikre at kundene våre alltid ligger i forkant av den teknologiske utviklingen, og dermed er sikret et best mulig resultat.