CRM og lojalitet

Det handler om å ivareta forholdet til kundene sine. Dette vil på sikt kunne gi en sterkere merkevare, økt vekst og bedre lønnsomhet.

Det handler om å ivareta forholdet til kundene sine. Dette vil på sikt kunne gi en sterkere merkevare, økt vekst og bedre lønnsomhet.

Med utgangspunkt i innsikt, strategisk forståelse og operativt arbeid, bistår vi bedrifter i å styrke forholdet til sine eksisterende kunder. På denne måten bidrar vi til å styrke bedriftens merkevare og øke dens lønnsomhet. 

Hvordan vi jobber med CRM og Lojalitet

Vår kompetanse innen CRM og lojalitet er forankret i erfaring fra ledende selskaper som Norwegian, Komplett, Nordic Choice Hotels og Nespresso. Våre oppdrag har gitt oss mulighet til å jobbe med dyktige selskaper som XXL, Varner, Komplett, VisitOslo og Øya i hele spennet fra: 

  • langsiktige strategiske beslutninger for økt kundelojalitet
  • kartlegging av kundereiser
  • automasjon av kundedialog
  • optimalisering av kampanjer i egne kanaler som e-post og SMS.

Ta kontakt med CRM og lojalitet-avdelingen

Kontaktperson

Vil du lære mer om CRM og Lojalitet, og hva vi kan gjøre for deg og din bedrift? Send oss en mail så tar vi gjerne en kaffeprat.
maria flink noa connect
Maria Flink
Manager CRM & Lojalitet

Se alle tjenester fra NoA Connect

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram